MINOR SLIP DISC YANG MENYAKITKAN

Entri kali kami nak kongsikan testimoni atau kongaikan pengguna shaklee yang ada masalah slip disc menggunakan produk shaklee alhamdulillah semakin pulih dan boleh bekerja seperti alhamdulillah.

TESTIMONI SLIP DISC.

Saya sedang membongkok memandikan anak time tu. Bila berdiri tegak aduii sakit pinggang menyucuk. Baring pun sakit terpaksa meniarap. Berjalan senget ke kiri sebab effect kaki kiri juga.

Rasanya saya tidak pernah buat aktiviti lasak sebelum ni cuma tolong parents buat kerja kampung.

Selepas jumpa doktor, doktor tanya pernah jatuhkah? Baru saya teringat semasa tingkatan 3 pernah jatuh terhempas di batu semasa mandi sungai.

Doktor tu cakap ini kesan jangka panjang akibat terjatuh.. tulang belakang di L4 dan L3 effected. 😭😭😭

Doktor tidak bagi ubat apa-apa pun kecuali painkiller. Saya cuma diberikan appointment fisioterapi dua kali seminggu.

Selepas buat fisioterapi ada juga berkurangan tetapi esoknya akan sakit balik seperti biasa.

Dalam hati tak boleh jadi ni. Sebab cuti rehat dah nak habis tak kan mahu ambil cuti tanpa gaji. Kena cuba alternatif lain. Kebetulan saya memang ahli Shaklee. Tanya dalam group PRO masa tu. Ramai yang suggest ambil vivix dan vitamin untuk tulang.

Jadi saya tutup mata saja pergi beli Vivix, B-Complex, Omega Guard, Vitalea dan Ostematrix. Dua minggu konsisten makan vitamin ini ternyata berkesan. Saya suda boleh baring telentang. Duduk dah boleh tahan lama sikit. Dulu duduk 5minit pun pinggang rasa mencucuk-cucuk.

3 bulan selepas tu semuanya kembali normal. Driving dengan riang boleh belari suda.. boleh dukung anak suda. Masa on fisioterapi anak pun tak boleh dukung. Handbag juga tidak boleh bawa. 😭😭

Doktor kata itu baru minor slip disc belum lagi yang tekeluar semua tu disc. Kalau yang betul-betul tak tahu nak cakap.

Syukurlah boleh berikhtiar dengan produk Shaklee. Sekarang kehidupan saya kembali normal dan doakan agar saya sentiasa sihat tanpa perlu menanggung sakit belakang lagi.

Jadi korang yang ada masalah slip disc boleh cuba SET SLIP DISC SHAKLEE IAITU VIVIX, B COMPLEX, OMEGA GUARD, OSTEMATRIX DAN VITALEA. 

Berminat boleh hubungi saya di

Suzana Idris
012.4249148 atau terus wasap saya www.wasap.my/60124249148/slipdisc

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil