Penjimatan berganda dengan belian vivix twin pack

Hola...hola...lama betul tak update blog..bersarang berkebuk dah..
Malam nih nak share apa kelebihan korang beli set twin pack vivix shaklee.

Ayatnya selalu camni " adik, abang tak mampu nak beli 2 botol vivix ". Memang ayat nih la selalu sue dengar bila tawarkan vivix 2 botol. Bagi mereka vivix tersangatla mahal untuk mereka beli Dan juga takut sangat keberksanan vivix seperti yg dikatakan ITU tidak serasi dengan mereka.

Apa yang sue lakukan terang Dan jelaskan kelebihan-kelebihan yang mereka akan dapat apabila buat belian vivix twin pack nih. Setelah dijelaskan ramai akan kata berbaloi juga sambil senyum lebar. APA yg buatkan abang kita tadi senyum lebar?? Ha meh sini nak cerita.

Jom sama-sama kita lihat apa kelebihan dan keistimewaan shaklee offer apabila beli twin pack vivix. Jika korang beli sebotol harga rm475 Dan jika korang buat belian untuk twin pack ini anda akan dapat :
1) Percuma keahlian shaklee (Rm69.00)
2) Diskaun sebanyak 5% daripada harga ahli ( potongan rm40 dari harga ahli)
3) Penghantaran percuma terus ke rumah korang.
4) Cash rebat @ bonus sebanyak rm38

Penjimatan yang bakal korang dapat hampir rm300 tau berbanding dengan anda buat belian sebotol-botol. Rm300 tuh boleh beli Vitamin lain dah tau. Teramat berbaloikan buat belian Set Twin Pack Vivix terus?? Sebab itulah saya sarankan korang yg berminat until mencuba vivix buat belian twin pack terus. Sue amat yakin yg korang akan nerpuas hati malah akan jatuh cinta dengan vivix shaklee ini.

Kesihatan amat mahal nilainya berbanding dengan nilai sebotol vivix

Sebarang pertanyaan untuk twin set vivix boleh hubungi saya di sini
Pengedar shaklee anda:
Suzana idris
012-4249148
Pm fb :Cik Sue



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil