Cara Terbaik Untuk Perbaik Sel Rosak

Cara Terbaik Untuk Perbaiki Sel Rosak

Entri hari ini sue nak kongsikan pula camner vivix memberi manfaat untuk kesihatan badan kita.
.
Vivix kaya dengan resveratrol dan polifenol yang bersifat antioksidan tinggi. Sepertimana yang korang tahu bila antioksidan tentunya sifat melindungi sel dari serangan luar.
.
Vivix mempunyai 4 mekanisme iaitu:
.
🍇Pembaikkan sel
- Resveratrol dan polifenol yang ada dalam vivix membantu memperbaharui sel yang rosak dan akan pastikan sel yang rosak yg tidak boleh di selamatkan lagi mati.
.
🍇Perlindungan sel
- Sifat antioksidan yang tinggi ada pada vivix (resveratrol & polifenol) ini melindungi sel dari rosak akibat segala aspek seperti radikal bebas, toksin ect.
.
🍇Tenaga sel
- Ramuan vivix yang kaya dengan resveratrol + polifenol ini menghasilkan mitochondria iaitu tenaga yang diperlukan sel untuk kekal hidup dan sihat. Ia juga meningkat kan tenaga dalam sel.
.
🍇Prestasi sel
- Vivix memounyai resveratrol dan polifenol yang 10kali ganda berkuasanya dari biasa. Bila berkuasa ia mampu melambatkan pembentukkan protien AGE yang menyebabkan berlaku penuaan sel yang cepat. Dari protien AGE ini badan kita musnah mendapat penyakit kanser, store, nyanyuk, dan penyakit kronik lain.
.

So vivix ini memang sangat diperlukan oleh sel badan kita. Tambah2 lagi keadaan persekitaran kita yang penuh dengan pencemaran.
.
Nak dapatkan vivix meh klik link ini ja.
www.wasap.my/60124249148/assalam%20pm%20vivix
.
#VivixPower #shakleepadangserai

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil