Cara Hilangkan Kebas Kaki Dan Tangan

Sekarang ramai yang mencari cara untuk hilangkan rasa kebas kaki dan tangan. Rasa kebas ini normal jika terasa sesekali saja. Tetapi jaga-jaga bila kerap terasa kebas pada kaki dan tangan. Lakukan pemeriksaan lanjut berkaitan rasa kebas dikuartiri anda ada penyakit kencing manis.

Terasa kebas pada kaki dan tangan ini normal jika anda duduk lama, pengang sesuatu jangka masa yang lama, buat sesuatu kerja dalam jangka masa yang lama.

Biasanya bila ada masalah kebas tangan dan kaki ini kita kekurangan b12 Serta kalsium. Bila saraf tidak berfungsi dengan baik maka perderan darah juga terganggu, sebab itulah terjadinya kebas-kebas.

Jika sering terjadi maka dapatkan rawatan doktor. Jika ubatan diterima tidak membantu boleh ikthiar dengan set kebas shaklee.

Set kebas shaklee ini ia tujuan tidak merawat ianya mencukupkan nutrisi yang kurang dalam badan kita.

VITAMIN UNTUK MASALAH KEBAS-KEBAS TANGAN DAN KAKI.



OMEGA GUARD

Minyak ikan yang berfunngsi sebagai antiradang pada sendi dan saraf. Ia juga berfungai melancarkan peredaran darah.

OSTEMATRIX

Ostematrix ini adalah kalsium yang lengkap dengan mineral seperti magnesium, vitamin D dll. Mineral ini sangat membantu mengatasi masalah kebas-kebas. Ia membantu mengecutkan otot saraf dan memperkuatkan tulang serta gigi.

B COMPLEX

B complex ini lengkap dengan b12. Yang mana seseorang itu mengalami kebas-kebas kekurangan b12, ia mampu memenuhi keperluan tersebut.

Pengalaman emak sue sendiri yang amalkan ostematrix ini, sengal-sengal dibahagian sendi mula hilang lepas consume ostematrix. Ayah sue consume ostematrix + b complex... Cucuk2 di bahagian tumit dacsemakin hilang.

Boleh view video sue dan subcribe channel youtube sue.



Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi saya disini 

SUZANA IDRIS
ID:1115671

WASSAP @ SMS

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil