Pengedar Vivix Shaklee Padang Serai

Assalamualaikum... ramai pula yang cari vivix. Ramai yang sudah sedar tentang vivix yang mampu merawat penyakit ke peringkat sel dna.

Pada yang berminat atau sedang mencari vivix boleh dapatkan dengan saya Pengedar Vivix Shaklee Padang Serai.




Vivix ini adalah supplemen yang dipatenkan dimana ia sangat memberi manfaat pada kesihatan kita. Ia berupayamerawat dari peringkat sel DNA.  Seperti anda sedia maklum,  kerosakkan sel badan adalah penyebab kepada penyakit-penyakit kronik yang sedang meningkat saban hari di negara kita.

Di sini saya nak kongsikan kehebatan dan keunikkan vivix shaklee yang mampu mempertahankan sel badan kita dari rosak.

CARA VIVIX BERTINDAK @ MEKANISME VIVIX

1) Memperbaikkan Sel Dna

Vivix ini bertindak sehingga ke peringkat dna kita. Sepertimana yang anda tahu sel kita akan bertukar setiap 30 hari sekali ikut rutinnya.
Proses ini normal namun sel kita mudah rosak apabila terdedah dgn radiasi,  radiakal bebas.

Sel yang mengalami kerosakkan akibat radikal bebas ini dipanggil sel yang cacat. Bila sel baru ini cacat maka penuaan cepat berlaku.  Maksudnya sel2 kita dah tua tapi kita masih umur muda.

Kalau anda nak tahu vivix ini berfungsi memperbaiki dan melindungi sel DNA kita. Bagi yang sedang menjalani rawatan kanser,  vivix ini membantu mengembalikan sel yang sihat dan bertenaga.

Ada kajian yang menyokong bahawa kandungan utama dalam vivix iaitu resveratrol ini meningkatkan keberkesanan proses kimiterapi pada pesakit kanser.

2) Pengawalan Jenetik/ Anti Penuaan

Ujian klinikal berjaya menunjukkan bahawa mengaktifkan pengawalan genetik utama dan hasilnya melambatkan penuaan ke peringkat sel.

3) Membekalkan Tenaga @ Memperbaiki Tenaga Sel

Mitchondria adalah pusat penjana tenaga sel.  Bila pusat penjana tenaga ini rosak atau merosot maka fungsi sel juga merosot. Sel jadi tidak bertenaga utk melawan penyakit serta melakukan kerjanya.

Fungsi vivix adalah menggalakkan peningkatkan tenaga pada mitochondria sekaligus meningkatkan tenaga pada sel.  Dengan ini fungsi sel juga lebih baik maka fungsi otak,  sistem badan,  sendi berfungsi lebih efisyen.

4)  Penimbunan Protien AGE

Bila lebihan gula dan protin dalam badan banyak maka terhasilah protien AGE. Protien AGE ini tidak bawa faedah kebaikkan pun malah lebih memburukkan lagi kesihatan kita.

Protien AGE yang banyak boleh menyebabkan kerosakkan sel sehingga mempengaruhi jangka hayat sel.  Ramuan vivix yang 10x ganda lebih dari polifenol dan resveratrol nih membantu melambatkan pembentukkan protien AGE.

KELEBIHAN VIVIX SHAKLEE
  1. Antipenuaan iaitu menggalakkan penuaan sihat,  awet muda. 
  2. Membantu mencegah kanser dengan merencatkan sel kanser dari terus merebak dan memberi tenaga pada sel melawan kanser. 
  3. Menurunkan risiko sakit jantung dengan melindungi jantung
  4. Mengawal tekanan darah
  5. Mengurangkan komplikasi diabetis
  6. Menyokong kesihatan sendi dan saraf
  7. Membantu pesakit parkinson
  8. Melambatkan simptom lupa daya ingatan
  9. Membantu percepatkan pemulihan pesakit stroke dan angin ahmar
  10. Detox toksik atau menyahtoksik dari badan. 
  11. Menyokong kesihatan seluruh badan
  12. Mencantik dan meremajakan kulit
  13. Menggalakkan penurunan berat badan
(kredit to Master Farhah : mamaworld.collection.com) 

Actually vivix ini bukan sahaja untuk mereka yang ada masalah kesihatan yang kronik tetapi untuk mereka yang inginkan kesihatan yang optimum serta diambil sebagai pencegahan. 

So pada anda yang ingin mencuba vivix boleh hubungi saya SUZANA IDRIS, Pengedar Vivix Shaklee Padang Serai,  contact : 012.4249148. Cod percuma area Padang Serai, Lunas,  Sungai Seluang.

Dan sekirangnya anda berada di luar kawasan. Penghantaran secara poslaju, gdex,  citylink or skynet boleh dilakukan.  Sarawak dan sabah pun boleh. 



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil