Detox Toksin Dengan Vitamin Shaklee

Pernah tak anda detox badan anda???
Apakah detox ini??? Apa kebaikannya??
Defisikasi: Ia merupakan suatu proses mencuci toksin dalam badan kita. Dari segi perubatan moden, detox ini bermakna proses mengeluarkan bendasing dalam badan yang bolehmenyebabkan perubahan kurang sihat yg berlaku pada tubuh seseorang.

SIAPA YANG PERLU DETOX

-> Seorang yg selalu letih
-> Kulit bermasalah seperti jerawat
-> Seorang yg alergik
-> Orang yg susah tidur @ insomia
-> Seorang yg ada masalah usus
-> Seorang yg alami sembelit teruk
-> Orang yg sistem imunnya rendah
-> Seorang yg ada masalah kesihatan

MAKAN YG BOLEH DETOX TOKSIN DALAM BADAN

-> Spirulina
-> Brokoli
-> Daun ketumbar
-> Air campuran lemon & oren
-> Halia
-> Daun Alfalfa
-> Sayuran hijau

Beberapa senarai makanan di atas adalah makanan yg membolehkan pembuangan toksin secara semulajadi. Bagi vegetarian memang mudah jer tetapi Bagi golongan yg bukan penggemar sayuran ini cukup susah untuk makan makanan tersebut.

Nak mudah, amalkan sahaja Set Detox Shaklee ini. Ia juga kaya dengan fiber yg mampu membersihkan hati, usus dan darah. Jom kita lihat apa ada dalam Set Detox Shaklee.

SET DETOX SHAKLEE

ALFALFA COMPLEX

Ianya berfungsi mencuci darah, hati dan usus. Alfalfa ini sangat beralkali dan kaya dengan fiber boleh mengekalkan kenormalan tubuh badan yg berasid.  Selain fungsinya detox segala toksin dalam darah, hati dan usus, ia juga boleh mencantikkan kulit kita.


HERBLAX

Ia berfungsi mencuci perut dan usus. Membersihkan najis yg tersekat dan merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut pada najis yg tersekat/tersimpan lama. Sangat direkemenkan untuk orang yg ada sembelit kronik.


DTX COMPLEX

DTX ini berfungsi mencuci hati dan membina semula hati yg semakin rosak. Salah satu penyingkiran toksin pada hati adalah yg terbaik. Hati merupakan kilang industri pemprosesan dlm tubuh kita yg asingkan semua air dan darah yg masuk dalam tubuh kita. DTX membantu melindungi hati serta galakkan pertumbuhan sel hati dan baiki fungsi hati.


Jom detox badan bersama shaklee. Dijamin berkesan dan selamat.

Nak dapatkan set detox shaklee boleh hubungi saya disini 

Fb : ciksue
Whatsapp : 012-4249148

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil