Nak Kurus Punya Pasal Maka JadilahAku Sekarang Ini



Mula terjebak dengan bisnes shaklee ini kerana mencari produk untuk kuruskan badan.
.
.
Pada mulanya ternampak post mama Asilah Azmi tentang set kurus. Yelah masa tuh nak kawin nak kuruskan badan sambil tuh nak beli untuk mak jugak. Nak kuruslan badan mak, maklumla mak dah oprate lutut dia dua belah. Jadi berat badan kena jaga kalau tak rosakla silicon yang soktor buh kat kepala lutut.
.
.
Jenis sue, bila beli produk join keahlian terus. Masa tuh rm65 ja tak silap. So pm mama asilah, tanya & tanya terus payment utk alfalfa dan lecithin berserta keahlian produk pertama sue cuba. Sampai sekarang masih setia tau.
.
.
So bila makan badan rasa best, membuang okey, angin jalan elok terus suka dengan shaklee. So decide nk kongsi dengan family ja dulu.. Hasil perkongsian dapat beli esp buy 6 free 1 berserta vitamin c dan juga vitamin e. Alhamdulilah rezeki kan.
.
.
Tak terhenti di situh saja, keluarga sue ada sejarah kanser breast jadi produl shaklee yang top sell adalah vivix. Vivix ini sue kongsikan kebaikkanya dengan kakak sue ya g sulong. Dia ada ketulan di payudara sejak dia anak dara lagi. Tapi pergi hospital tak decide nak oprate pun. Pergi saja nak tahu ketulan apa. Sue tak sure ia sejenis kanser atau tidak tetapi bila silap makan akan rasa sakit teramat.
.
.
So dapat close deal dia beli vivix twin pack terus jadi ahli under sue. Sejak dia makan vivix, sebulan kemudian la payudara dia tak sama. Tak ada rasa berbatas dan juga keras biji. Sakit pun tidak. Alhamdulillah.
.
.
Sue sendiri pun ada ketulan di payudara sebelum kawin. Amal vivix habis 2 botol masuk botol ke tiga, ketulan yang ada hilang terus. Rasa sakit dan bengkak kat payudara pun hilang. Alhamdulillah... Semua dengan izinnya. Sehingga kini family sue pengguna tegar produk shaklee.
.
.
Sejak ini sue mula serius yang kongsikan kebaikkan produk vivix untuk kesihatan kita semua. Rugi sangat rasa bila tak kongsikan kebaikkanya.
.
.
Bermula la episode struggle. Yelah, nampak ja mudah berbisnes tetapi mana ada senang sebenarnya. Semuanya memerlukan masa, tenaga, idea-idea mantap untuk maju dalam bisnes.
.
.
Selama setahun lebih struggle banyak yang saya belajar dari upline dan sideline. Dari custmer sendiri pun ada jugak. Ada masa down sangat, ada masa semangat tinggi. Ada masa jatuh ada masa naik.
.
.
Ia adalah biasa dalam bisnes. Orang kata apa tak jatuh tersungkur tak akan rasai kesakitan dan keperitannya. Nak berjaya perlu lalui onak duri dulu baru boleh rasai kebahagiaan.
So berbisnes memang perlu jiwa kental, tak kenal erti putus asa, berani bangkit bila jatuh, berani untuk gagal berkali-kali, sabar dan juga sentiasa positif.
.
.
Sue ceburi bidang bisnes dah lama cuma tak pernah berbisnes mlm dengan serius, bisnes konvensional memang dah lali. So thanks to ayah dan family sebab sentiasa ajar saya untuk hidup berdikari jadi diri ini tak pernah kenal erti putus asa.
.
.
Jadi selama setahun lebih yang struggle nak bina bisnes yang ada sekarang ini memang berbaloi sungguh. Sebabnya ia sangat-sangat memberi kepuasan pada saya walaupun ada impian-impian besar yang belum tercapai.
.
.
Kenapa ia beri saya kepuasan dan berbaloi? Ini kerana selama berbisnes saya dah banyak sangat memberi manfaat pada orang lain.
.
.
Kawan yang anaknya ada ekzema kini dah semakin baik, ibu hamil yang sering alami anemia kini dah boleh atasi masalah itu, mak menyusu yang sering letih dan susu drop kini dah bertenaga dan sus meriah.
.
.
Abang saya sendiri yang ada masalah ulser mulut bila cuaca panas kini tak hilang masalah tuh. Mak yang sering sengal sendi pun dah semakin baik. Makcik sebelah rumah yang sering letih pun dah semakin bertenaga. Alhamdulillah..syukur dan puas bila kita dapat tolong masyarakat jiran tetangga hidup dengan lebih baik.
.
.
Dengan perasaan ini dan sebab ini saya tak rasa yang saya akan berhenti buat semua yang saya buat dalam masa 2 tahun lebih dah sekarang nih.
.
.
In shaa allah saya akan belajar lebih banyak dan tolong sesiapa saja yang memerlukan bantuan saya. Doakan saya lebih kuat untuk harungi cabaran dalam bisnes ini.
.
.
Nak join bisnes shaklee?? Nak rasai apa yang saya rasa?? Ha meh join keahlian dengan saya, saya akan ajar sampai boleh. Kita sama-sama buat.
Yang penting, rajin, cekal dan tak putus asa.
.
.

Shaklee health and beauty
Suzana idris
012-4249148
Id : 1115671
.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil