SET SLIMMING SHAKLEE YANG BERKESAN DAN HARGA MAMPU MILIK

Assalamualaikum Wbt semua.......

Bila berbicara tentang kurus dan cantik, boleh dikatakan semua wanita sangat mengambil berat mengenainya. Hala bila badan gemuk,berisi,gempal mesti ada mengata badan tong drum, ada tyre spare la dan sebagainya. So bila dah jadi macam nih keyakinan diri hilang, hidup pun tak sihat tau. So inilah masa yang terbaik untuk anda ubah gaya hidup yang sihat serta kembail menyegarkan badan, buang lemak-lemak jahat yang tak diperlukan dan bersiap sedia untuk kembalikan keyakinan diri anda.

_________________________

Okey kali ini sue nak share tentang SET KURUS SHAKLEE. Sue suka sangat nak sharing pasal set slimming nih,. Ofcozla set inilah yang paling terkenal dan laris antara segala set yang SHAKLEE tawarkan selain SET KECANTIKKAN & KESIHATAN. 

Buat yang tertanya-tanya apa yang ada dalam SET SLIMMING SHAKLEE yang terkenal dan hot selling nih, kat sini saya akan hurai one by one tentang apa yang ada dalam set nih supaya korang nampak lebih jelas lagi.

3 konsep yang shaklee terapkan iaitu 


Okey untuk turunkan berat badan, kita perlu buat LEMAK yang ada dalam badan itu di BAKAR dan di CAIRKAN. Ramai yang beranggapkan bakar lemak nih mesti senaman setiap hari, pergi gym dan agensi slimming.

Tetapi senaman setiap hari... sempat ka nak buat dengan kekangan masa kerja, nak pergi gym untuk lelaki mungkin boleh tetapi wanita mungkin akan seganla kan...kalau sue memang tak pergi la... segan oii... slimmming agensi pula, memang bagus tetapi mahal bak hang.. semua yang pergi slimming spend duit 10k ke atas tau.. mampu kah korang??... sue conform tak...

So disini sue akan huraikan fungsi setiap vitamin dalam 3 konsep BAKAR,BUANG & BINA. 
OMEGA GUARD / LECITHIIN tak tahu mana pilihan anda..

LECITHIN ini berfungsi sebagai membakar lemak dan menguatkan daya ingatan same as OMEGA GUARDS tetapi omega ada kelebihannya lagi untuk kesihatan iaitu mengawal kolestrol dalam darah. Sangat untuk orang yang ada sakit tekanan darah tinggi, diabetis, kolestrol tinggi,dan jantung. Jika tiasa masalah ini memadailah ambil LECITHIN jika ada masalah di atas highly recomended ambil OMEGA GUARDS. 

Once dah bakar lemak tuh, langkah seterusnya adalah BUANG @ SINGKIRKAN lemak dan toksin dalam badan kita nih. Percaya tak hampir 90% orang yang alami masalah berat badan or obesiti nih alami masalah pembuangan air besar?? Sebahagian besar dari mereka membuang air besar selama 3 hari sekali.. ia tak bagus tau untuk usus. Bila makan jer tak buang, makanan yang kita tadi tersimpan lama dan akan jadi lemak malah toksin akan menyerap dalam badan jadikan penyakit lain pula. 

Inilah kita perlukan iaitu ALFALFA & HERB LAX.. noth of them nih berfungsi melawaskan sistem perkumuhan sama ada buang air kecil or air besar. Tapi fungsi alfalfa nih banyak tau selain memberi rasa lawas alfalfa juga berfungsi :

*Merawat astma dan nafas berbau
*Merawat masalah keputihan kronik
*menengangkan breasts
*Bertindak sebagai kacip fatimah
*Menghangatkan hubungan suami isteri
*Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
*Merawat masalah sembelit
*Mengurangkan paras gula dalam darah
*Mengurangkan masalah pundi kencing
*Membantu menigkatkan penghasilan susu
*Meningkatkan kesihatan prostat
*Membantu masalah penghadaman
*Membantu meningkatkan kesihatan lelaki
*Menyingkirkan toksin dalam badan
*Mengurangkan masalah sendi dan otot

Dah burn fat, dah detox toksin dan lemak so next step adalah BINA. Ada sesetengah produk slimming ini dia hanya bakar dan detox lemak tetapi tiada function untuk bina balik otot-otot dalam badan kita sebab itu ada yang slim tapi badan tak shape and fit.

Disinila kelebihan SHAKLEE yang berupaya membantu kita slim down dengan sihat dan dapatkan body shape & fit.

CINCH SHAKE ini pemangkin untuk pencarian lemak, apa yang best cinch shake ini adalah dia tak 
mengganggu dan memusnahkan otot kita. Sebab itulah kita slim down dengan memiliki body yang cantik dan ada shape. Lemak dihapuskan tetapi otot dibina. Kandungan apa yang ada dalam cinch shake ini membantu kita kurus dan body yang mantap, ia adalah LEUCINE.

LEUCINE ini membantu memelihara otot kita semama proses pembakaran lemak. Ia akan membina dan menjaga otot kita sebab itulah badan makin dan shape yang cantik.


Tetapi untuk ibu yang sedang BREASTFEEDING baby yang nak kuruskan badan,sambil itu nak kekalkan susu banyak boleh cuba ambil ESP sebagai pengganti cinch. ESP ini membantu perbanyakkan lagi susu dan baby kenyang lebih lama tau..



Ini antara testimoni yang dah mencuba set slimming shaklee

Dia adalah mentor saya dan juga mama shaklee saya





________________________________

Amazingkan! Anda juga inginkan perubahan seperti ini?? Masih ragu-ragu?? Hentikan kerisauan anda,dan bertindak sekarang dengan menghubungi saya. Jangan fikir lama-lama, dapatkan segera SET KURUS SHAKLEE pasti anda berpuas hati. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus. Jika anda ingin dapatkan consultan terus-terus dari saya boleh hubungi saya, guide yang pastinya exclusive hanya untuk customer saya sahaja.

Fb : https://www.facebook.com/zanadevo
Fb page : https://www.facebook.com/pages/Suevitacom/580200535405199
Sms@whatsapp : 012-4249148










Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil