Ikthiar Hamil Dengan Vivix

IKTHIAR UNTUK HAMIL DENGAN VIVIX

Ramai sangat pasangan diluar sana sedang menunggu kehadiran cahaya mata. Tak dinafikan boleh kata 50% pasangan masih berusaha walau pun dah lama kahwin.

Cahaya mata adalah pengikat kasih dan sayang antara suami isteri dan keluarga. Penyeri rumahtangga orang tua-tua cakap.

Kawan dan ada dikalangan family sue sendiri masih lagi menanti kehadiran cahaya mata. Usaha dan tawakal itu sering dilakukan mereka, moga usaha mereka membuah hasil...amin.

Entri kali ini sue nak kongsikan ikthiar untuk hamil dengan vivix. Tingkatkan kesuburan dengan vivix shaklee.


Dalam Shaklee ada Set Kesuburan Isteri iaitu Esp, Gla Complex dan Alfalfa Complex dan ada Set Kesuburan Suami iaitu Zinc Complex dan Vitamin E (isteri pun boleh ambil).

Vivix ini boleh di ambil oleh suami isteri.
Akan tetapi set ini boleh berubah mengikut keperluan korang. Cth; Jika pasangan sering stress -> sue akan cadangkan ambil b complex (anti stress) sekali.

Jom kita lihat Bagaimana Vivix Membantu Meningkatkan Kesuburan.



Vivix ini kaya dengan resveratrol dan polifenol. Ia bersifat antioksidan yang mampu melindungi sel badan kita dari rosak.

Stress, pemakanan, pencemaran, antara punca terjadinya kerosakan sel teruk. Vivix shaklee ini mempunyai ramuan unik kerana mempunyai 4 mekanisma yang mampu perbaiki sel yang telah rosak atau teroksidan.

Resveratvol dan polifenol ini berfungsi melindungi telur atau sperma daripada rosak. Jadi peluang untuk ovum dan sperma itu sihat, membesar, jangka hayat yang panjang itu besar.

Maka peluang untuk terjadinya persenyawaan itu juga besar. Erti kata lain, vivix meningkatkan kesuburan wanita dan lelaki dengan meningkatkan kualiti, kuantiti, dan jangka hayat sperma serta ovum.

Ini Antara Testimoni Yang Berjaya Pregnant Dengan Vivix




Alhamdulillah dan tahniah pada yang dah ikthiar dengan vivix dan dah dapat hasil. Pada yang belum boleh cuba dengan konsisten in shaa allah giliran korang pula.😘

Pada yang nak cuba vivix @ set kesuburan lain boleh hubungi ciksue disini:

Wasap/Sms :012-4249148

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil