Jatuh Cinta Dengan Set Kurus Bajet Shaklee

Pertama kali saya mencuba set kurus bajet shaklee kerana masa itu saya hadapi masalah berat badan berlebihan sama juga dengan mak saya.

Cari punya cari jumpa la SHAKLEE yang betul beri kesan kepada saya bila membaca testimoni dan fungsinya. Maklumla saya susah nak percaya produk supplemen di pasaran kerana meragui bahan yang digunakan oleh pihak syarikat.

So saya beli Alfalfa Complex & Lecithin sebagai ajen detox dan pembakar lemak disamping saya diet.

Konsisten makan set bajet kurus ini tanpa miss dan kontrol makan makanan yang boleh menggemukkan seperti makanan manis itu selama sebulan... bak tahu apa yang saya rasa lepas timbang berat badan?

Berat badan saya turun 2kg!!!😲😲
Saya tidak percaya tau sebab badan saya nih jenis cepat naik tapi susah sangatnya nak turunkan.

2, 3 kali timbang baru percaya..amazingkan...saat ini memang dah jatuh cinta dengan set bajet nih tau..
Paling best sekali kesan shaklee pada saya adalah keputihan yang saya alami selama ini dah hilang..seronok tak terkata.. kesan ini buatkan saya jatuh cinta sungguh2 dengan shaklee.

Alhamdulillah sebelum kawin dapat capai berat badan ideal dengan tinggi saya..seronok tak kira la masa tu kan...hehe

Nih la set bajet kurus yang sama makan hingga sekarang..


Lecithin >> Sebagai pengemulsi dan pemecah lemak tepu

Alfalfa complex >> Ajen detox segala toksin dalam badan dan membuang segala lemak yang di emulsi oleh lecithin tadi.

Alhamdulillah ramai yang makan set bajet nih perut kempis dan badan maintain kurus macam sebelum kawin..

Korang nak cuba mari wassap akak
012-4249148 (ciksue)

Konsultasi berterusan akan diberi pada korang.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil