Kisahku & Shaklee

Petang-petang ini terpanggil saya nak share macam mana saya boleh terjbak dengan SHAKLEE yang berhantu ini.

Saya mencari supplemen untuk ibu saya yang ada masalah berat badan terlampau (saya pun sama..hehe..)
Jadi saya scroll fb jumpala fb upline saya sekarang mama Asilah Azmi.

Bertanyakan dia tentang set kuruskan badan. Masa itu mampu beli set bajet ja Lecithin + Alfalfa. Memang peseng saya beli apa yang ada keahlian mesti saya join keahlian terus..😆

Bermula sebagai pengguna dan ahli  selama sebulan. Konsisten sungguh hingga saya dapat kesan yang awesome. Turun 2kg selama sebulan. Dan juga banyak manfaat lain yang saya dapat dengan produk shaklee ini. Alhamdulillah, semuanya dengan izinNYA..amin.

Bila produk hebat mesti rasa nak share dengan kawan dan keluarga. Alhamdulillah keluarga saya sokong dan makan supplemen ini sampai sekarang.

Saya pun dah jatuh cinta dengan pelbagai set kesihatan dalam shaklee terutama set hamil dan berpantang..😍

Lepas bebarapa bulan join shaklee, dapatla income yang tak disangka walaupun 2 angka tapi masih lagi atas usaha saya sendiri share aiang malam di fb dan ig. Servis customer dan follow up customer.

Moment paling best bila customer dapat kesan posotif & serasi dengan vitamin, makin cantik, bertenaga.... puas hati takleh nak cakap.

Yang paling2 bersyukur bila customer yang ada penyakit kronik seperti stroke, diabetis semakin sembuh dari penyakit yang dialaminya bertahun-tahun sudah..😁

Bersyukur sangat mereka sembuh semuanya dengan konsisten aupplemen SHAKLEE dgn izin dariNYA. Doa seiring dengan usaha, begitu juga saya sentiasa mendoakan kesihatan customer saya.

Apa Yang Best Tentang Shaklee nih!

Ofkosla produk yang tiada tandinganya. Ia terbukti berkesan dan selamat. Sesuai sangat dengan tagline dia
"SELAMAT, SEMULAJADI, BERKESAN.

Target saya dengan bershaklee ini bukan sahaj untuk membantu pendapatan keluarga tetapi membantu lebih ramai rakyat malaysia menikmati hidup yang lebih sihat.

Shaklee membantu kita memenuhi lompong-lompong nutrisi yang kurang dalam badan kita sekaligus membuat badan lebih sihat, bertenaga dan merawat punca penyakit yang ada dalam badan kita.

Ubat yang diambil tidak perlu berhenti makan jika tidak atas anasihat doktor. Supplemen perlu diteruskan untuk keperluan nutrien dalam badan..😊

Dari segi bisnes pula, harapan saya ialah nak membantu lebih ramai suri rumah atau sesiapa saja yang nak mendapatkan pendapatan sampingan dengan Shaklee.😆

Alang-alang berShaklee ini mesti TARGET SAMPAI JADI MASTER COORDINATOR...💪💪

Doakan saya ya kawan-kawan💗

Semua orang boleh berjaya termasuklah anda yang sedang membaca post saya  ni.

Berminat nak jadi sebahagian family shaklee saya, meh wasap saya 012-4249148

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffects
#pengedarshakleesungaipetani

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil