Period Pain Atau Senggugut Teruk

Setiap seorang dari wanita mesti akan alami pasa senggugut, kehamilan, melahirkan anak dan menopouse.

Period @ senggugut akan dirasai bila telah alami akhil baligh bagi wanita. Setiap anak dara pasti rasainya sama seperti saya sebelum berkahwin.

Senggugut saya teruk sehingga saya berguling tidak tahan dengan sakit bahagian pelviks @ rahim.

Saya bergantung dengan ubat yang berwarna pink iaitu lain killer untuk period pain. setiap bulan mesti makan. Masa itu belum ada kesedaran tentang bahayanya pain killer sehingga mak saya sendiri alami bwngkak jantung akibat ambil pain killer untuk sakit lutut beliau.

Saya mula gali tentang supplemen bila tahu tentang itu. Walau pun pada asalnya cari supplemen hanya untuk kuruskan badan tetapi banyak benda yang saya temui.

So saya ambil supplement untuk senggugut @ period pain ini. GLA COMPLEX & OSTEMATRIX. Setiap hari saya makan 4 biji ostemateix dan 2 biji Gla Complex.

Amazingnya kesanya bukan sahaja senggugut saya hilang tetapi kulit saya lebih sihat, pembuangan lawas, tak ada lagi cramp kaki dan cramp perut akibat senggugut.

Alhamdulillah... sekarang saya sharing denganxsemua orang yang saya kenal mengenai set senggugut yang saya makan ini kerana saya faham perasaan mereka.

FULLSET SENGGUGUT @ PERIOD PAIN


Gla complex >> Ia memperbetulkan simptom-simptom PMS, Payudara membengkak, Memperbetulkan hormon

Ostematrix >> Mengurangkan kekejangan akibat period, sakit belakang & pinggang,
Hilangkan rasa gemuruh.

B complex >> Mengurangkan stress kesakitan period, mood swing.



Disini saya kongsikan pengguna lain yang berpuas hati selepas gunakan set period pain ini.

TESTIMONI SET PERIOD PAIN



Alhamdulillah semua di izinkan oleh allah kita berusaha untuk sihat disamping itu berdoa agar disembuhkan olehNYA.

Nak cuba supplement untik period pain boleh hubungi saya SUZANA IDRIS

CONTACT : 012-4249148
FB ; Cik Sue


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil