Landmark Study Shaklee

Shaklee buat landmark study untuk memastikan keberkesanan supplemen. Ia bukan di ambil dari testimoni pengguna yg baru beberapa bulan makan vitamin mereka.

Apa itu landmark study??



Landmark study nih dibuat oleh orang ketiga iaitu Dr. Gladys Block bukan orang2 dari company shaklee. Mereka kumpul data saintifik daripada mereka yang sudah ambil supplemen shaklee untuk tempoh yang lama bukan setahun dua tapi puluhan tahun.

Mesti hairan kenapa perlu pengguna yang menggunakanya dalam tempoh begitu lama??

Ini kerana kebanyakan penyakit or masalah kesihatan bukan develop dalam masa yang singkat..

Lagi penyakit kronik kebanyakan yang tahu dah stage 3 dan 4...jarang sangat dengar kes dapat tahu penyakit dok stage 1 or 2.

Kadang-kadang kita boleh berjalan berlari makan dan rasa sihat seperti biasa tetapi kita tak tahu penyakit yang sedang merebak dalam badan kita.

Sebab itu apa study yang dibuat akan mengambil masa yang lama untuk dapatkan keputusan yang tepat. Sama la kita buat tesis utk phd, satu tesis ambil masa bertahun2 untuk buat keputusan yang tepat.

Ujian dibuat juga bukan sahaja untuk pengambilan satu supplemen sahaja tetapi banyak supplemen. Supplemen ini perlu diambil lebih dari satu jenis untuk melengkapi keperluan nutrisi.

Setiap orang punya lifestyle masing tak sama. Jadi keperluan nutrisinya pun tak berbeza. Tapi satu keperluan asas untuk semua orang perlukan multvitamin dan protien..😊

Jadi tak hairan la shaklee guna tagline "always green, always save, always work"
Shaklee ada landmark study yang company nutrisi lain tak ada.

Nak tahu lebih jelas tentang landmark study ini boleh view sini Landmark study

Sebab ini saya yakin dengan SHAKLEE.



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil