Resdung Kronik Diatasi Dengan Vitamin Shaklee

RESDUNG ATAU SINUS

Penyakit resdung ini boleh dikatakan semua orang ada antara teruk dan tidak sahaja. Sue sendiri ada resdung tetapi tidakla teruk sangat.

Antara simptom resdung:

1. Bersin disetiap pagi
2. Hidung berair
3. Mulut berbau boleh jadi jugak
4. Kurang deria bau dan rasa
5. Kerap sakit kepala atau migrain
6. Sakit dibahagian muka dan mata
7. Gatal dikawasan hidung, mata, telinga dan muka

Boleh baca artikel sue tentang petua tradisional
Resdung dan petua untuk hilangkanya

Jika ada tanda-tanda ini jangan dibiarkan segera mendapat rawatan kerana resdung boleh merebak sehingga menjadi kanser hidung dan sebagainya.  Ia juga boleh bawa maut.

Hari ini sue nak berkongsi cerita seorang akak yang mempunyai resdung boleh dikatakan kronik juga. Jom kita baca cerita beliau dan cara macam mana beliau atasinya.

KERANA TAKUT HILANG HIDUNG SAYA IKHTIAR DENGAN SET RESDUNG SHAKLEE
.
Nama saya Nurhafizah Zamri .saya berumur 29 tahun dan sebagai surirumah sepenuh masa ..saya mengunakan Shaklee sejak 2 tahun yang lepas akibat kulit kusam selepas bersalin dan resdung yang agak menganggu setiap pagi hari2 saya sejak dari sekolah lagi.
.
Setiap pagi akan kedengaran disetiap ruang rumah kelas ataupon tempat kerja saya bersin setiap pagi ..arhhhh malunya ..tidak boleh dibayangkan.
.
Bukan itu sahaja resdung yang saya alami juga mengakibatkan saya alah pada habuk dan  makanan. Bukan pada makanan laut seperti sotong udang dan ketam sahaja malah pada semua makanan seperti ayam dan ikan yang tidak fresh juga akan menyebabkan saya mengalami kegatalan pada hidung dan mata. Yang lagi teruk mata saya akan membengkak, berair dan gatal kemerahan  dengan teruknya.
.
Boleh bayangkan tak saya juga tidak boleh membeli ayam di Tesco kerana ayam-ayam disana sudah tidak segar lagi. Pasar malam adalah hanya tempat saya membeli makanan basah .
.
Oleh kerana takutkan kehilangan hidung yang  sering diperkataan saya mula cuba mencari penawar untuk permasalahan saya.
.
Untuk permulaan saya hanya mengamalkan  vitamin C sahaja dah sebulan kemudian baru lah menambah Alfalfa sebagai 1 set resdung.
.
Saya konsisten makan dalam sebulan dan telah menunjukan tidak balas bahawa saya tidak lagi bersin diwaktu pagi dan mengalami kegatalan pada mata dan hidung saya.
.
Saya juga boleh makan makanan laut tanpa berpantang lagi seperti selalu. Alhamdulillah ..akhirnya saya keluar dari masalah saya yang menghantui saya bertahun-tahun lamanya sejak dari sekolah lagi .
.
Terima kasih Allah..

Pada mereka yang mengalami masalah seperti saya anda boleh mencuba Set Resdung Shaklee ini kerana ia sangat berkesan. Saya yakin ia juga berkesan pada anda

.
Alhamdulillah akak hafizah boleh atasi masalah bersin disetiap paginya,  masalah alergik dan juga keradangan kulit akibat alergik.
.
Dengan konsisten set resndung shaklee yang mempunyai 3 item,  B Complex,  Vitamin C dan Alfalfa Complex.
.
B Complex : membantu meredakan alahan dan memulihara selaput lendir yang sihat.
.
Vitamin C : membantu mencegah penyempitan tiub bronkiol dan meningkatkan sistem imun badan.
.
Alfalfa Complex : mengandungi klorofilyang membntu mencegah keradangan akibat alergik, ekzema dan sebagainya.  Ia juga mencegah keradangan resdung.
.
Sue sarankan mencuba set resdung ini selama 3-6 bulan untuk kesan yang baik.  Berminat nak mencuba boleh hubungi ciksue

SUZANA IDRIS

Contact : 012.4249148 @
www.wasap.my/60124249148

Fb : Suzana Idris
Ig: ciksue_healthybeauty

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil