NUTRIWHITE SKIN CARE SHAKLEE

SKIN CARE NUTRIWHITE SAKLEE

Image result for nutriwhite shaklee


Nutriwhite adalah rangkaian kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep ‘flawless beauty sourced from nature, perfected by science’ yang bermakna kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains.Khas untuk menyelesaikan masalah jeragat, pigmentasi, tompok hitam dan sebagainya yang menjadikan kulit wajah kelihatan kusam.
Nutriwhite adalah setanding dengan jenama set penjagaan kulit terkenal iaitu Estee Lauder.Ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.

Ha tu dia..setanding dengan Estee Lauder but very affordable.


Image result for nutriwhite shaklee

Ini adalah gentle deep cleanser. Sue belum boleh cerita secara penuh sebab sue belum cuba se nutriwite ini. Tapi pelanggan sue amat berpuas hati dengan skin care nutriwhite ini. Nanti sue update testimoninye okey.

Bagi yang tiada bajet yang nak beli fullset, boleh juga beli satu-satu atau beli set . Ini set2 yang mingkin sesuai dgn anda: Set Asas untuk keperluan asas untuk membersih, melindungi dan menyegar. Set Whitening untuk memutihkan wajah tanpa pengelupasan dan set 24/7 untuk perlindungan asas siang dan malam.


SET ASAS NUTRIWHITE

Image result for set asas nutriwhite





Bagi yang ingin mencuba boleh hubungi sue untuk pesan or pertanyaan : 

suzana binti idris

sms/whatsapp : 012-4249148

email : suzanaidris@gmail.com










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil