Pengedar Shaklee Padang Serai & Sungai Petani

PENGEDAR SHAKLEE PADANG SERAI DAN SUNGAI PETANI


Anda tinggal di Padang Serai & Sungai Petani? Dan sedang mencari-cari pengedar Shaklee berdekatan dengan anda? Ya, saya Suzana Idris adalah Pengedar Shaklee Padang serai & Sungai Petani yang boleh anda percayai. 
Saya berpengalaman menggunakan produk Shaklee dari tahun 2014. In shaa allah dengan pengalaman dan ilmu yang saya ada tentang Shaklee, saya akan bantu anda untuk mendapatkan pilihan set vitamin yang sesuai untik diri sendiri dan keluarga anda.


FACEBOOK : Cik Sue

INSTAGRAM : ciksue_healthybeauty

SMS/WHATSAPP : 012-4249148
@
Klik saja sini > www.wasap.my/60124249148

SHAKLEE ID : 1115671

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD di kawasan Padang Serai & Sungai Petani, anda boleh hubungi saya, Puan Suzana terus di 012-4249148 menerusi whatsapp atau pun call. Penghantaran vitamin Shaklee boleh dilakukan terus ke pintu rumah anda atau pun boleh set untuk jumpa dimana-mana. Mudahkan?

Kenapa saya kata, saya adalah pengedar shaklee yang anda boleh percayai? Setiap pembelian daripada ciksue:

* Anda akan diberi jadual dan cara pwngambilan vitamin serta tips-tips yang berkaitan secara berterusan. Anda akan diberi perhatian sepenuhnya dan jika anda mempunyai sebarang masalah atau pun soalan berkaitan sepanjang mengambil vitamin shaklee,anda boleh terus rujuk pada saya.

* Penghantaran COD boleh dilakukan terus ke rumah anda pada waktu saya free atau mengikut persetujuan masing-masing.

* Anda juga akan dimasukkan ke dalam group khas hanya untuk custemor ciksueshaklee. Di group tu boleh berkongsi pendapat, pertanyaan dab juga tawaran-tawaran menarik dari saya.

* Anda akan menerima resepi-resepi bancuh ESP, Mealshake, Cinch shake secara percuma.

Saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran di kawasan berikut :

- Kulim
- Sungai Petani
- Padang Serai
- Lunas
- Tasek Gelugor

Jika berminat untuk mendapat produk/vitamin shaklee boleh terus hubungi saya di nombor tertera di bawah... kita boleh sembang dan jangan segan-segan untuk buat pertanyaan kepada saya.

CALL WHATSAP - 012 4249148 @ klik saja sini www.wasap.my/60124249148

Jom tonton channel youtube saya di sini




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil