Set Ibu Berpantang Shaklee

SET BERPANTANG SHAKLEE


Seronoknya rasa dengar kawan-kawan pakat nak boleh anak. Sue sendiri pun bakal berpantang bulan 3 tahun depan. Nak jadi umi anak dua dah. Mek dira dah masuk 2 tahun masa dia boleh adik.

Tahniah pada yang sedang hamil dan bakal berpantang. Korang suka bau baby x? Ciksue suka sangat bau baby. Bau masam pun wangi tau. Orang tua-tua cakap bau syurga.

Sekarang ini mak-mak mesti sibuk buat persiapan berpantangkan. Antaranya yang paling penting mestilah set berpantang untuk diri kitakan.

Disini sue nak kongsikan set berpantang yang sue guna semasa bersalinkan mek dira. Yang sue amalkan tentunya SET BERPANTANG SHAKLEE.

Jom tengok apa yang bestnya set berpantang shaklee.

SET BERPANTANG SHAKLEE




Set berpantang ini terdiri daripada VITALEA, B COMPLEX, OSTEMATRIX, VITAMIN C, OMEGA GUARD, ESP, ALFALFA COMPLEX DAN VIVIX

VITALEA

Vitalea ini multvitamin yang lengkap dengan 30 nutrisi harian yang diekstrak daripada sayuran dan buahan. Di dalam vitalea ini ada zinc yang membantu dalam pemulihan luka dan imun badan.

Ia juga sangat membantu dalam mengatasi masalah kurang selera makan, kelesuan, kebas-kebas, tekanan darah rendah dan juga masalah hb rendah.

B COMPLEX

Vitamin B complex shaklee ini lengkap dengan 8 vitamin b iaitu B1,B2,B3,B6,B12, asid folik dan biotin sebagaimana yang disarankan oleh RDA.
Ia membantu mengurangkan stress mencegah meroyan, memberi tenaga, membuatkan selera bertambah, dan bagus untuk atasi masalah hb low.

VITAMIN C PLUS

Vitamin c ini bersifat sustained release dan mengandungi bioflavonoid. Vitamin c membantu dalam meningkatkan sistem imun ibu, membantu dalam pemyembuhan luka, perbaiki simptom pendarahan dan membuatkan kulit lebih berseri tidaklah pucat ja.

OSTEMATRIX

Ostematrix ini pill kalsium malah lebih dari itu. Ia lengkap dengan mineral penting yg perlu diambil bersama kalsium termasuklah magnesium.

Ostematrix ini membantu dalam menghilangkan lenguh, sengal badan ibu, membantu dalam sistem pelawasan pembuangan dan juga memenuhi kalsium ibu setiap hari. Boleh jadi milkbooster pada ibu.

ESP (ENERGYZING SOY PROTIEN)

ESP ini diperbuat daripada kacang soya yang non gmo dan lengkap dengan 9 asid amino penting untuk sistem tubuh badan kita. Protien amat penting untuk ibu kerana ia memberi tenaga segera, membantu atasi migrain, imsomia dan juga tekanan.

Protien penting bagi meningkatkan pemulihan luka yang dialami ibu semasa proses melahirkan bayi. Ia membina sel-sel yang baru untuk baik pulih luka serta parut.

ALFALFA COMPLEX

Alfalfa ini bertindak sebagai ajen detox. Ia membantu mengurangkan keasidan dalam tubuh, menghilangkan lenguh badan dan juga bantu atasi masalah sembelit yang sering dialami oleh ibu.

Pengambilan alfalfa ini bergantung kepada ibu dan bayi. Jika ibu yang ada SLE serta bayi ada jaudice tidak digalakkan ambil alfalfa.

OMEGA GUARD

Omega Guard ini adalah minyak yang paling tulen di dunia. Ia mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 asid lemak omega 3. Ia membantu perkembangan otak bayi, membantu dalam pembakaran lemak serta kawal kolestrol pada ibu.

Ia juga membantu ibu dalam keupayaan ingatan dan memori. Maklumlah lepas beranak ini ibu mudah lupa.

VIVIX

Vivix diambil semasa berpantang untuk memberi tenaga segera, membantu proses pemulihan luka, dan boleh jadi milkbooster untuk ibu.

Di sini anda boleh tengok testimoni berjaya SET BERPANTANG SHAKLEE





Alhamdulillah sue sendiri amalkan pun best sangat sampai pergi klinik cek mek dira pun orang cakap tak macam orang pantang. Cergas dan tak pucat. Malah luka epi semasa proses bersalin cepat kering.

Ibu-ibu yang masih lagi tercari-cari setvbepantang boleh mencuba set berpantang shaklee. Sama ada nak cuba set premium atau set basic bergantung pada bajet ibu-ibu.

Boleh hubungi ciksue di sini untuk oder

Pengedar Shaklee Padang Serai

SUZANA IDRIS
ID : 1115671
CONTACT : 012-4249148 @ klik ja sini
FB : Ciksue

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil