Pentingnya Nutrisi Diambil Setiap Hari Oleh Badan Kita

Boleh kata setiap hari ada kelas untuk tingkatkan ilmu setiap sid. Anjuran upline atau shaklee sendiri. Sue pernah hadiri kelas nutrisi anjuran shaklee.

Masa nih memang gemuruh lama sangat tinggak majlis ilmukan. Konvo dah pun dah hampir 5 tahun masa tu. Jadi nak join kelas ilmu dengan keahlian hampir 40 orang memang fuhh..gemuruh beb.

Dahla ilmu nutrisi langsung tak tahu. Sue budak kejuruteraan. Tanya bab mesin in shaa allah boleh jawapla..hehe.

Pengalaman join kelas nutrisi anjuran shaklee yamg diketuai pakar nutrisi sendiri. Masa nih memang celik mata, hati minda lah. Pentingnya nutrisi harian kita.

Makanan harian, diet seimbang, produk yang kita guna hari-hari tuh kesannya bahaya buat badan kita. Allah.. Memang rasa kena ubah gaya hidup tau.

Dalam kelas ini banyak sue tahu tentang setiap fungsi vitamin untuk badan kita. Vitamin untuk sendi, untuk otak, untuk jantung, kesihatan fungsi saraf, usus dan semua berkaitan dengan tubuh kita.

Program- program macam inilah yang banyak membantu sid-sid untuk consult setiap pelanggan mereka. Begitu juga sue, setiap ilmu inilah yang sue guna untuk consult setiap sorang dari anda yang jadi pelanggan sue.

Ilmu ini bukan saja untuk pelanggan tetapi untuk penting juga untuk diri sue dan keluarga. Apa saja yang dipelajar diapply oleh keluarga dan dikongsi bersama anda semua.

Setiap permulaan pastinya ada ilmu yang berkaitan, tak gituh. Jadi ilmu itu penting untuk setiap apa yang kita buat.

So pada anda yang ingin bertanya tentang supplemen shaklee boleh hubungi ciksue 012-4249148 @ klik saja sini www.wasap.my/60124249148

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil