Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Dengan Saya

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Dengan Saya

Assalamualaikum dan selamat petang.

Tadi sue bersembang dengan kawan-kawan dalam group. Ada yang mengadu dia kena tipu dengan kawan dia beribu jugaklakan. Kawan ajak masuk bisnes mlm janji duit kepok-kepok masuk. Berbulan-bulan dah join habuk pun takdak.

Pendek kata nak berbisnes cari yang betul-betul selamat. Jangan nampak duit saja tapi kaji dulu bisnes itu kukuh ka berapa lama dah menapak di malaysia ini. Bonus sentiasa masuk ka sekerat jalan saja.

Itu cerita kawan saya. Ini cerita saya pula. Saya dah bermacam buat bisnes dari konvensional hingga pelbagai mlm tapi tak berjaya kerana company goyang. Barang tak berkualiti dan juga permintaan produk tak tinggi di pasaran.

Sekarang saya buat dah jumpa bisnes yang paling selamat, bonus tidak pernah miss sebanyak mana pun anda dapat. Bisnes SHAKLEE ini paling best pernah saya buat kerana: 

√ Produk berkualiti tinggi
√ Ada R&D dan juga berbilion usd dilabur hanya untuk jaga kualiti produk.
√ Bonus tak pernah tertunggak dari sekecil nilai hingga sebenar 5@6 angka.
√ Dapat membantu orang lain meningkatkan kesihatan.
√ Ilmu yang bermanfaat untuk kesihatan
√ Produk yang selamat dan berkesan

Pendek kata banyak lagi bagusnya bisnes shaklee ini. Berminat nak join keahlian shaklee? Saya kongsikan caranya :

1) Mendapat keahlian dengan yuran sebanyak rm69.00 tanpa cas pos

Atau

2) Membuat belian produk sebanyak rm6++ @ rm7++ mendapat uv terkumpul sebanyak 200uv anda layak mendapat keahlian percuma bersama cash bonus bulan depan.

KELEBIHAN MENDAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE

Ramai yang beranggapan join keahlian shaklee ini perlu berbisnes, sebenarnya tanggapan itu salah tau. Shaklee tak paksa pun. Atas diri korang nak berbisnes or beli produk untuk makan sendiri pun boleh.

Banyak kelebihan menjadi ahli shaklee tau. Shaklee tawarkan 3C apabila menjadi keahlian mereka. Apa itu 3C? Jom saya cerita apa itu 3C.

1) Cash Bonus
Cash bonus ini tak kirala korang makan sendiri ka berbisnes ka apabila cukup nilai uv yang shaklee tetapkan shaklee akan bayar. Paling minimun uv terkumpul perlu 150uv layak mendapat bonus 5%.

2) Car Bonus.
Car bonus ini dalam bentuk cash. So bila korang dah naik rank supervisor bagi yang berbisnes. Shaklee akan tawarkan car bonus bila korang effective rank dan juga capai uv yang ditetapkan oleh shaklee.

3) Convention
Convention ini percutian di dalam dan di luar negara. Percutian ini bertaraf 5@6 bintang tau. Kita tak perlu keluarkan duit satu sen pun malah di beri duit poket lagi. Percutian ini korang akan dapat bila point untuk percutian cukup maka korang layak sertai percutian shaklee taja.

4) Potongan Harga Produk
Bila dah jadi ahli setiap pembelian produk akan dapat potongan harga sebanyak 15-20%

5) Stok - bagi berbisnes
Tak perlu simpan stok banyak dirumah. Stok boleh disimpan ikut kemampuan masing-masing. Malah ada yang tak simpan stok pun. Bila masuk oder just klik semua shaklee uruskan untuk pengeposan.



KELEBIHAN MENDAFTAR SHAKLEE DENGAN SAYA - UMI MEKDIRA

1) Akan dimasukkan ke dalam group exclusive kami di fb dan di whatsap.
2) Servis yang tiptop untuk downline saya yang makan sendiri atau yang berbisnes.
3) Bagi yang berbisnes akan di ajar dari A-Z macam mana nak gunakan medium fb, ig dan blog untuk bisnes
4) Sentiasa ada kelas untuk marketing, ilmu nutrisi, dan lain-lainnya.
5) Bagi berbisnes akan dimasukkan ke dalam group khas untuk bisnes
6) Akan diberi tips-tips untuk menjana sale.

Berminat untuk join keahlian shaklee untuk menjana pendapat atau makan mendapat potongan harga produk untuk makan sendiri saja. Boleh hubungi saya di sini :


PENGEDAR SHAKLEE PADANG SERAI
NO ID : 1115671

SUZANA IDRIS (CIKSUE)
CONTACT : 012-4249148 @ KLIK SAJA www.wasap.my/60124249148
FB : Ciksue

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil