Capai Kebebasan Kewangan Dengan Shaklee

Kadang-kadang terfikir jugak, apa yang terlintas difikiran korang bila korang tengok ciksue?
.
Shaklee kah? Bisnes women kah?
.
Maklumla sue nih pagi petang siang malam cerita pasal shakle dan shaklee. Kalau orang cakap taksud pun ya jugak..hehe
.
Sue bukan apa, sue memang cukup kagum dengan produk dan sistem bisnes yang shaklee buat. Mana tak kagumnya produk shaklee memang proven. Bisnes shaklee pun memang bisnes lifetime. Semua dah terbukti tau. Tinggal kita ja nak usaha bagi berjaya.
.
Setiap produk yang dikeluarkan akan melalui kajian yang lama tau. Sebagai contoh nutriferon shaklee dicipta oleh Dr. Yasuhiko Kojima iaitu pakar imun. Kajian dia selama 40 tahun baru dapat keluarkan produk nutriferon.
.
Yang terbaru ini produk yang baru dilancarkan iaitu skincare Youth melalui kajian selama 8 tahun. Disebabkan inilah shaklee memang proven. Produk dia betul2 melalui kajian dan ujian klinikal.
.
Malah shaklee sendiri mempunyai landmark study yang diketua oleh Dr.Glady Blok iaitu pakar nutrisi. Landmark study ini berkisar tentang result kesihatan orang yang makan supplemen shaklee lebih 20 tahun dan orang yang tak ambil apa2 supplemen berserta orang yang makan supplemen jenis lain.
.
Keputusan landmark study ini sendiri menunjukkan bahawa orang yang makan supplemen shaklee lebih 20 tahun mempunyai kesihatan yang sangat baik berbanding dari 2 kategori tadi.
.
Boleh view sini : www.landmarkstudy.com
.
Ini salah satu sebab kenapa ciksue suka sangat dengan shaklee. Jatuh cinta dengan produknya dan bisnesnya yang sangat membantu suri rumah macam ciksue.
.
Shaklee bukan sahaja memberi kesihatan yang baik malah boleh memberi peluang kebebasan kewangan pada kita.
.
Tinggal kita usaha dan usaha untuk capai peluang yang diberi oleh shaklee.
.
So pada korang yang sedang mencari sesuatu untuk buat sideincome meh join sue di shaklee ini. Sue akan bantu korang hingga berjaya...syaratnya korang perlu bantu diri sendiri dan usaha tanpa putus asa.
.
Doakan ciksue naik rank tahun ini yer kawan2..amin.
.
#tsunamishaklee
#tsunami2018
#Great6


Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil