Promosi Shaklee Februari 201


Tak sangka masuk bulan Februari 2018 dah. Sekejap sebulan sebulan sekarang ini. 

Alhamdulillah Januari meninggalkan banyak kenangan dan semangat untuk terus berjuang bulan ini.  Alhamdulillah dengan rezeki bulan lepas.

Seronok tengok pencapaian teamMS bulan lepas. Ada yang dapat bonus atas usaha masing-masing. ..well done. 

Hari ini saya nak kongsikan Promosi Untuk Bulan Februari.

PROMOSI SHAKLEE FEBRUARI 2018

VITALEA KIDS ( MULTIVITAMIN) BUY 3 FREE 1

Vitalea Kids ini adalah feveret anak menakan saya.  Ia merupakan multivitamin lengkap yang berperisa anggur yang boleh dikunyah dan sangat sesuai diberi pada anak-anak bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka. 

Harga Normal : Rm470

Harga Promosi : Rm368. 02
  • Jimat Rm108. 00 dari harga normal
  • Harga termasuk keahlian shaklee
  • Terus dapat keahlian seumur hidup
  • Dapat manfaat keahlian shaklee
  • Dapat harga promosi
  • Harga sudah termasuk postage.



KOMBINASI SHAKLEE COLLAGEN POWDER DENGAN VITAMIN C PLUS

Setiap belian 4 kotak Collagen Powder + Vitamin C Plus melayakkan anda dapat potongan harga 10%

Harga Normal : Rm1326.87

Harga Promosi : Rm982.62

  • Dapat jimat Rm344.25 dari harga normal
  • Mendapat keahlian seumur hidup dengan pembelian ini
  • Mendapat cash bonus bulan depan
  • Pos percuma


Jika anda berminat nak beli set promosi Februari 2018 ini boleh hubungi saya. 

Sekiranya anda sedang mencari supplemen untuk kesihatan, shaklee adalah pilihan terbaik. Ini kerana telah membuktikan melalui Landmark Study bahawa produknya boleh memberikan kesihatan yang berpanjangan,  bertenaga dan cantik pada tahap selular.

Yang penting penjagaan makanan dan bersenam perlu seiring dengan pengambilan supplemen. Pilihan di tangan anda.  Saya sudah memilihnya dan saya yakin anda pun inginkan yang terbaik. 

Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee atau menyertai keahlian shaklee boleh hubungi saya.  Saya akan bantu consult dan guide anda hingga berjaya. 

Suzana Idris
Sms/Call/whatsapp : 012.4249148

Atau klik ja terus link wasap saya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil