Buku Yang Bagus Dibaca Saat Mempunyai Masa Lapang


Buku Yang Bagus Dibaca Saat Mempunyai Masa Lapang

Untuk mendapatkan ilmu yang banyak dibaca kita perlu pupuk sikap suka membaca dari kecik lagi. Sue akui sue sendiri tak suka baca buku dulu-dulu pun tak suka membaca tapi sejak berkecimoung dalam bidang lain dari yang lain nih memang kena banyak membaca.

Perniagaan shaklee dan konsultasi ini perlukan ilmu banyak di dada.  Ilmu mengenai nutrisi. Mengenai penyakit-penyakit dan juga yang berkaitan dengan produk kesihatan ini. 

Jadi korang nak tambah ilmu nutrisi dan juga leadership boleh baca buku yang sue baca sekarang




Untuk ilmu ibu hamil,  parenting boleh baca majalah pa&ma. Tidak mahu langgan boleh baca dari page fb serta google saja.
.
Dan buku yang sue dah habis baca adalah buku Dr. Azizan Osman.  Banyak tips2 bisnes yang terdapat dalam tuh. Paling utama adalah ia suruh kita dekatkan diri dengan ya maha esa supaya segala hajat dan impian kita tercapai.
.
Selalu buat solat sunat dhuha,  istiqarah, taubat dan tahajud. Dalam mencari rezeki yang berkat, kita perlu sucikan diri dan bergantung lada ya maha memberi rezeki pada kita. Yakin PADANYA.
.
itulah juga yang sering mentor2 sue ajarkan. Back to ALLAH... Mohon kemaafan pada mak ayah.. Dapatkan redha mereka juga. In shaa allah kita berjaya dunia akhirat. Very rekomen pada yang berniaga macam sue untuk baca buku Dr. Azizan Osman.
.
.
Moga perkongsian ini memberi manfaat pada mereka yang aedang mencari buku-buku untuk dibaca.

***************************

Pada anda yang sedang mencari suplemen untuk kesihatan atau kecantikkan boleh hubungi sue disini :

SUZANA IDRIS
ID : 1115671

SMS/CALL/WHATSAPP : 012-4249148

ATAU BOLEH TERUS KLIK LINK DI BAWAH

Pos all over the world guna courier
Poslaju/gdex/citylink



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil