Impian Suri Rumah Berbisnes Dari Rumah


IMPIAN, AZAM, TARGET

Assalamualaikum dan selamat tahun baru semua buat sahabat positif sue. Dah call mak ayah tanya khabar mereka ka kawan2? Sue done. Alhamdulillah mereka sihat saja.
.
Jom sedekah al-fatihah juga untuk mereka sama ada yang masih hidup atau yang masih bersama kita.
.
Awal pagi di tahun baru biasanya akan diberi taklimat tentang azam, matlamat dan target tahun baru bagi yang bekerja. Tak lupa juga yang bekerja di rumah macam ciksue. Mentor kami akan sentuh sentiasa bab ini. 😊
.
Sue pasti semua orang mempunyai impian dan matlamat dalam hidup. Ini kerana impian kita yang besar tu lah menggerakkan tindakkan kita. Sebab tu orang yang ada impian + matlamat hidup dia lebih jelas. Dengan work hard dia nak dapatkan segala mimpinya.
.
Tak lupa juga sue sendiri mempunyai impian yang besar untuk dicapai. BEBAS HUTANG, BERJAYA DALAM BISNES SHAKLEE (NAIK RANK OFKOS), HANTAR MAK AYAH KE TANAH SUCI.
Dan OFKOS UNTUK KESENANGAN KELUARGA KECIL CIKSUE NIH.
.
Adanya impian ini membuatkan sue berusaha keras lagi untuk mencapainya. Tanpa impian, hidup kosong. Tanpa usaha impian jadi angan-angan. Sebab itu bila berimpian kita akan bertindak melakukan apa saja untuk dapatkannya. Pernah dengar pepatah ini
.
WANT GAIN SOMETHING MUST SACRIFICE SOMETHING

Yes, betol tuh. Apa pilihan yang kita nak korban utk capai impian kita. Pilihan sue, korban waktu tidur dan juga masa berseronok untuk capai apa yang sue nak masa akan datang. Bila dah berjaya masa untuk seronok itu akan datang sendiri. Percayalah.
.
Jadi buat pilihan anda sekarang? Tindakan anda sekarang menentukan sape anda dimasa depan.
.
So jangan takut berimpian besar, jangan takut ada matlamat dalam hidup kerana tanpa semua tuh hidup anda cuma sebuah tin kosong.
.
Moga segala impian tercapai tahun 2018. Amin..amin.
.
Dan bagi yang nak buat income dari rumah dengan shaklee macam ciksue buat boleh hubungi ciksue > www.wasap.my/60124249148
.
So apa impian korang? Cer share sikit dengan ciksue diruangan komen..😍😊
.
#tsunamishaklee #tsunami2018 #Great6



Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil