Open Seat For Bisnes Partner : Work At Home Mother

Morning February... Selamat bercuti pada yang bercuti dan selamat bekerja pada yang telah masuk kerja. Korang dah sedekahlan alfatihah untuk kedua ibu bapa korang?  Jika belum jom sedekahkan pada mereka.  Moga mereka diberi kesihatan yg baik + moga allah murahkan rezeki dan permudahkan urusan mereka serta kita semua.



Januari dah meninggalkan kita.  Alhamdulillah closing semalam lebih baik dari sebelum ini.  Dan target yang letak tercapai. Moga bulan ini juga tercapai target2 ku..amin.
.
Terima kasih barisan leader yang ada dalam leefa legasi dan juga team viss sentiasa beri sokongan,  semangat kepada sue untuk buat terbaik dalam bisnes shaklee.  Sentiasa tak lokek ilmu berkongsi dengan sue. Tak lupa juga pada anak2 shaklee yang sering beri skongan pada sue utk terus berjuang dalam shaklee.
.
Okey pada yang belum kenal sue,  jom kita berkenalan.  Sue adalah Pengedar Shaklee Padang Serai,  founder #teamMS . Sue berada dalam shaklee ini dah lebih 2 tahun. Sue pengguna dan pengedar shaklee yang aktif area Padang Sera,  Kedah.
.
Korang yang sedang mencari shaklee boleh roger sue atau anak shaklee sue Mimie Md Akhir pengedar area USM PULAU pinang. Dia aktif dalam offline sale.
.
Korang yang sedang mencari sesuatu untuk di buat sebagai side income boleh join shaklee under team kami.  Kami akan guide anda sehingga berjaya janji anda perlu bantu diri sendiri. Team kami ada barisan leader yang sangat aktif dan juga tak pernah lokek ilmu.
.
Korang yang nak cari bisnes mesti dan perlu join bisnes shaklee ini kerana :
.
✔ Shaklee bisnes yang mudah di jalankan
✔ Shaklee bisnes modal yang kecil
✔ Shaklee bisnes lifetime
✔ Shaklee bisnes boleh diwarisi
✔ Buat buat konsep dropship
✔ Keuntungan 2 iaitu runcit dan bonus dari shaklee
✔ Produk yang berkualiti dan tak lapuk zaman
✔ Sentiasa ada permintaan
.
.
So korang yang sedang belajar nak buat part time, yang sudah bekerja nak buat part time job,  sedang mencari side income dan seorang suri rumah boleh join kami di shaklee


Boleh hubungi sue di talian 012-4249148 @ Fb : Suzana Idris


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil