Kepentingan Vision Board Untuk Merealisasikan Impian Anda

Hai, assalamualaikum hampa semua. Sebelum sue mulakan entri ini,  sue nak tanya sikit siapa tahu vision board ini? 

Ka ada yang masih tak tahu apa itu vision board? 

Okey meh nak story sikit. Vision board ini adalah

APA SAJA IMPIAN,TARGET KITA YANG INGIN KITA CAPAI KITA TERJEMAHKAN DALAM BENTUK GAMBAR

Kena print dan tampal. Tengok hari ia membuat minda bawah sedar sentiasa alert tentang target dan impian kita. 

Bila kita tampal dan lihat hari secara automatik kita cakap macam nih

"impian aku belum tercapai aku perlu buat sesuatu"

" anak umi doakan umi berjaya capai impian ini nanti kita boleh pergi sini bercuti"

Bila kita tampal dan tengok hari2 secara tak langsung kita akan berdoa untuk capai segala impian dan target kita.


Ini antara contoh vision board

Saya ada vision board untuk capai dalam tajum nih dan 5 tahun akan datang.korang belum ada jom buat vb sesama. 

**************************************

Bagi yang nak dapatkan supplemen shaklee untuk kesihatan, kecantikkan dan homecare atau skincare boleh hubungi saya, Puan Sue.  Setiap pembelian produk shaklee akan mendapat konsultasi berterusan dan percuma dari saya. 

Suzana Idris
012.4249148

Atau boleh klik link wasap saya

Postage by gdex/citylink/poslaju

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan Yang Boleh Membantu Pesakit Tibi Lebih Sihat

Jenis-jenis Penyakit Tibi

Cara Untuk Kecutkan Bengkak Tonsil